سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پارکت لمینت آرتا

نظر

پارکت لمینت آرتا در  درجه‌ سایشی های متفاوتی ساخته می‌شود و قیمت و هزینه‌ی آن متغیر است. برای مشاهده قیمت این محصول به لینکی که در بالا داده‌ایم می‌توانید مراجعه کنید و لیست قیمت پارکت لمینت آرا را مشاهده کنید.

قیمت پارکت آرتا
نصب پارکت لمینت آرتا در چه مکان‌هایی توصیه می‌شود؟

قیمت روز پارکت آرتا

پارکت لمینت‌ها را می‌توان در همه مکان‌هایی نصب کرد، فقط این نکته را باید در نظر بگیرید که این محصول را باید در مکان‌هایی که امکان تجمع رطوبت قرار دارند نصب نکنید چرا که در صورت نصب پارکت در این مکان‌ها، محصول شما به مرور زمان تورم خواهد کرد. 

 

پیش نیاز نصب پارکت لمینت آرتا هنگام خرید چیست؟

شما هنگام خرید لمینت آرتا باید، فوم سایلت خریداری کنید. خرید این محصول ضروری می‌باشد. در صورتی که این لمینت را بدون فوم مخصوص نصب کنید، هنگام قدم زدن روی آن، یک صدای اضافی، تولید خواهد شد.

 

 

نحوه تمیز کردن پارکت لمینت آرتا به چه صورت است؟

لمینت آرتا

شما برای پاکیزگی پارکت لمینت آرتا تنها به یک تی و دستمال خیس احتیاج خواهید داشت. درحال حاظر یک سری شونده در بازار ایران پیدا می‌شوند که ممکن است به محصول شما صدمه بزنند، ما به شما این محصولات را پیشنهاد نمی‌کنیم.

 

عمر پارکت لمینت آرتا چه قدر است؟ 

عمر پارکت لمنیت‌ها به موارد مختصی بستگی دارد. یکی از فاکتور‌های اصلی عمر به نگهداری آن در معرض رطوبت است، رطوبت و تجمع آب باعث تورم پارکت می‌شود، فاکتور بعدی مربوط به تابش مستقیم و دائم نور خورشید است، برای رفع این مشکل بهتر است که از یک پرده و یا قالیچه یا موکت مانع تابش خورشید شوید. فاکتور بعدی درجه‌ی AC است که هرچه بالاتر باشد مقاومت آن برای سالیان افزایش خواهد یافت.

 

برای مشاهده پارکت آرتا کلیک کنید.