سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراسیون داخلی خانه ی رنگارنگ

نظر

این بار قرار است که یک مطلب کاربردی از وبسایت اینترنتی دکو بوم برای شما عزیزان بگذاریم.

به نقل از دکوبوم: این خانه در شهر بلاروس با مساحتی 103?5 مترمربع توسط  گروه معماری Zrobym با استفاده از مواد طبیعی طراحی و ساخته شده است.این خانه مناسب یک زوج و 2 فرزندانشان است و به گونه ای طراحی شده که بتوانند به راحتی در آنجا زندگی کنند.در این طراحی تصمیم گرفته شد فضای آشپزخانه به نشیمن متصل شود تا نور و روشنایی در فضا افزایش یابد.طراحی اتاق نشیمن 46?37 متر مربعی و نزدیکی آن به آشپزخانه باعث می شود اعضای خانواده خیلی بیشتر در تعامل با یکدیگر باشند و در فعالیت های خانوادگی شرکت کنند.

به محض وارد شدن به نشیمن،رنگارنگ بودن فضا و ترکیب آن ها توجه را به خود جلب میکند.رنگ آبی روشن جزیره آشپزخانه،صندلی پر انرژی و زنده نارنجی و مبل بنفش در کنارهم ترکیبی ایجاد کرده اند که چشم انسان قدرت توقف بر روی آن هت را ندارد و دائم در حال پرش از مابین آن ها است.کفپوش های با رنگ ملایم با دیوارهای سفید آرامش و نرمی را به فضا افزوده است.مس به کار برده شده در اکسسوری ها،با رنگ نارنجی هماهنگی مناسبی ایجاد کرده و به سوی لوکس بودن هدایت مکیند.

دیوار سفید بزرگ در میان این خانه ی رنگی،برای پروژکتور به عنوان یک صفحه نمایش استفاده می شود..یک چرخ دستی برای میزبانی از مهمانان کنار مبل بنفش قرار داده شده است.فضای ناهار خوری کنار آشپزخانه طراحی شه است که مناسب یک خانواده 4 نفره طراحی شده.گوشه های میز ناهار خوری شکی متفاوت از حالت معمول دارد و مانند جزیره این آشپزخانه طراحی شده است.کاشت گیاه مانند یک نوار خطی در مرکز آشپزخانه ایده بسیاز جالبی است.

اتاق خواب اصلی در این خانه مساحتی برابر با 14?26 مترمربع دارد.دکوراسیون آرامش بخش هدف اصلی در این طراحی بوده است.تصویر مناسب برای دیوار پشت تخت استفاده شده است.از قفسه های چوبی با رنگ ملایم،برای تکمیل این طراحی شده است.

این خانه 2 حمام با مساحتی معادل 5?36 و 4?77 متر مربع دارد.حمام خانه دکوراسیون روشن،سفید با ترکیب چوب و رنگ خاکستری دارد.

دکÙ?راسÛ?Ù?Ù? داخÙ?Û?

 

دیوار نشان داده شده در تصویر،با طراحی خاص خود،فضای مناسبی برای نگهداری لوازم حمام ایجاد کرده است.لوازم بهداشتی بر روی یک چهارپایه قرار داده شده اند.کف بتنی این حمام با ترکیب خاکستری و سفید به کا برده شده در دکوراسیون،صنعت را با ظرافت فراوان وارد این خانه کرده است.

دو تخت خواب زرد برای فرزندان این خانه انتخاب شده است.اتاق خواب کوکدکان مساحتی برابر با 20?71 متر مربع دارد.در این اتاق،میز مطالعه برای فرزندان طراحی شده همچنین در کنار میز یک قفسه مختص قرار دادن کتاب ها تعبیه شده است.طراحی مدرن از کوه های دیواری بر روی دیوار پشت میز اجرا شده است.پرده های صورتی تیره،جلوی کمد قرار گرفته است.

 

 

 

برای ادامه مقاله به دکوبوم مراجعه کنید.