سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم جانبی ضروری جهت نصب کفپوش پی وی سی

نظر

ضروری‌ترین چیزی که برای نصب کفپوش پی وی سی نیاز دارید چسب خمیری مخصوص کفپوش است. این چسب را می‌توان با خود کفپوش و از همان فروشگاه کفپوش تهیه کرد و یا بطور جداگانه خریداری نمود. در هر حال هنگام نصب بدان نیاز داشته و بهتر است قبل از مراجعه‌ی نصاب آماده شده باشد.

بهتر است بدانید که در حال حاضر این نوع چسب در دو بسته‌بندی 4 کیلویی و 10 کیلویی در بازار موجوداند. هر قوطی 4 کیلویی بین 10 تا 15 متر مربع و 10 کیلویی حدود 30 متر مربع را پوشش می‌دهد.

نصب کفپوش پی‌وی‌سی PVC به چه صورت است؟

سوال دیگری را که سعی داریم در این راهنمای خرید کفپوش پی وی سی پاسخ دهیم در مورد چگونگی خرید کفپوش به‌طور آنلاین است. طریقه‌ی سفارش و نصب کفپوش پی‌وی‌سی (PVC) است. مراحل ثبت سفارش در ماهون تا نصب کفپوش به شرح زیر است:

سÙ?ارش Ù? Ù?صب Ù?Ù?Û?Ù?ت

 

ثبت سفارش لمینت: شما می‌توانید پس از بررسی و مطالعه‌ی مطالبی که در مورد این نوع کفپوش در سایت وجود دارد، سفارش خود را به صورت حضوری، تلفنی یا آنلاین نزد ما ثبت کنید.

تحویل محصول: بعد از اینکه سفارش خود را ثبت کردید، محصولات مورد نیاز حداکثر تا دو روز کاری به محل نصب (آدرس شما) ارسال خواهند شد.

نصب پارکت لمینت: همزمان یا حداکثر یک روز پس از ارسال محصول به محل، همکاران نصاب ما ضمن هماهنگی با شما، به محل اعزام شده و به کار نصب کفپوش مشغول خواهند شد. مدت‌ زمان مورد نیاز برای نصب کفپوش پی وی سی به متراژ محل نصب بستگی دارد. اما به‌طور معمول برای منازل مسکونی متعارف (نه خیلی بزرگ) بیش از 1 روز طول نخواهد کشید.

 

منبع: خرید کفپوش پی وی سی