سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علامتهایی که نشان می دهد شما عاشق دکوراسیون هستید!

نظر

 

مسلما همه افراد در زندگی خود به یک یا چند موضوع علاقه داشته و سعی می کنند کارها و برنامه هایشان را در راستای رسیدن به همان موضوعات تنظیم نمایند. تفاوتی ندارد که این علاقه مندی شما در چه زمینه است، علوم گوناگون یا شاخه های هنری. مهم این است که در ابتدای راه متوجه این گرایش شده و در ادامه بتوانید استعداد خود را در آن زمینه شکوفا کنید. دکوراسیون داخلی مبحثی است که بسیاری از افراد را چه در سطح تخصصی  و چه در سطح غیر حرفه ای و صرفا برای دیزاین فضای زندگی خود به آن علاقه مندند. اگر شما هم در این دسته افراد قرار دارید باید بدانید با این 9 نشانه نه تنها علاقه مند به دکوراسیون هستید بلکه به آن معتادید!

 

بازدید از عتیقه فروشی ها در سفر

 

اولین علامتی که نشان می دهد شما علاقه بسیار زیادی به دکوراسیون دارید، این است که در زمان سفر به شهرها و کشورهای دیگر به دنبال عتیقه فروشی ها و فروشگاه های دکوراسیون داخلی می گردید و دوست دارید که زمانی از تفریح در سفرتان را این گونه بگذرانید. به دنبال این علاقه قبل از رفتن به آن کشور این مکان ها را شناسایی و مسخص می کنید.

اینستاگرام را برای سلفی ها نمی خواهید

یکی از دلایل بسیار مهمی که اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کرده و در ان عض هستید، این است که بتوانید نمونه های دکوراسیون داخلی در سرتاسر دنیا را دنبال نمایید. این برنامه به شما این فرصت را می دهد که بتوانید عکس های طراحی داخلی در کشورهای مختلف را ببینید و ایده بگیرید.

 

به دیگران مشاوره می دهید

زمانی که مادر، دوست و یا همسایه تان به دنبال ایجاد تغییر و بازسازی در دکوراسیون منزل خود است شما هیجان زده می شوید و دوست دارید به آن ها مشاوره بدهید. در زمینه سفارش دادن کابینت، خرید کاشی ها و ... اطلاعات دارید و می خواهید ان را در اختیارشان قرار دهید. از نظر شما این کار سرگرم کننده ترین کار است.

 

 

 

منبع: چیدانه