سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پرده زبرا | بهترین برند پرده چیست؟

نظر

در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین پرده زبرا بپردازیم که خرید پرده زبرا برای شما راحت تر باشد.

شاید بتوان گفت که پرده زبرا از محبوب‌ترین پرده‌هایی است که در حال به دست گرفتن بازار است. این نوع پرده در کشور‌های مدرن اروپایی، سهم زیادی را از آن خود کرده است. این نوع پرده از تنوع بسیار زیادی در ایران برخوردار است. برند‌های بسیار زیادی در ایران، مشغول به فعالیت هستند و قطعا کمی تصمیم گیری و انتخاب پرده زبرا را برای شما سخت کرده است

خرید و فروش پرده زبرا

زبرا: این نوع پرده از دو لایه پارچه تشکیل شده که این پارچه در اندازه های منظم بصورت راه راه می باشد و قسمت راه راه از توری بافته شده است. مکانیزم این نوع پرده همانند پرده های شید است با این تفاوت که زبرا قابلیت سایه روشن شدن را دارد. هنگامی که پارچه ها و توری های دو لایه پرده روی هم قرار میگیرند پرده روشن میشود و هنگامی که پارچه و توری روی هم قرار میگیرند تاریک میشود. برای خرید پرده زبرا کلیک کنید.

ارسی: این نوع پرده زبرا همانند شید عمل میکند و مکانیزمی شبیه شید دارد. تفاوت این نوع زبرا با مدل قبلی در نوع سایه روشن شدن آن است. این نوع پرده برای روشن شدن نیاز به این دارد که تا انتها پایین بیاید در حالی که زبرای معمولی در هر ارتفاعی که باشد سایه روشن میشود. تفاوت دیگری که این نوع پرده دارد در نوردهی آن است. نوردهی این نوع پرده از زبرای معمولی بیشتر است.

سلوئت یا سلوئیت: این نوع پرده زبرا که مدلهای طرحدار آن به زبرای سه بعدی نیز معروف هستند همانند مدل ارسی می باشد، با این تفاوت که در پرده های ارسی در قیمت لایه ی رویی از نوار استفاده شده است ولی در سلوئت لایه های زیر و رو از توری تشکیل شده است. سایه روشن شدن و نوردهی این پرده نیز همانند پرده های ارسی می باشد.

اÙ?Ù?اع پردÙ? زبرا

دبل یا شب و روز: این مدل پرده جدیدترین مدل وارد شده به بازار است که مکانیزمی مشابه شید دارد با این تفاوت که از دو لایه شید مجزا تشکیل شده است. لایه رویی که به صورت یک توری طرحدار یا ساده میباشد و لایه زیرین که متشکل از یک لایه پارچه ساده برای جلوگیری از ورود نور است. هر کدام از لایه های زیرین و رویی بصورت جداگانه بالا و پایین میروند و این امکان را به شما میدهند که در طول روز برای استفاده از نور لایه زیرین را بالا دهید و شب هنگام برای جلوگیری از دیده شدن از بیرون لایه زیرین را پایین قرار دهید.