سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک پارکت

نظر

دلایل زیادی برای انتخاب پارکت لمینت برای خانه‌ی‌تان وجود دارد. لمینت خصوصیاتی چون: مقاومت در برابر آب، ظاهری جذاب، نگهداری و پاکیزگی راحت و از همه مهم‌تر با دوام بودن را در خود دارد. ما در این مقاله قصد داریم که تجربیاتی که طی این سالیان در مورد پارکت لمینت بدست آورده‌ایم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

لازم به ذکر است به دلیل شرایط خاص گمرک بسیاری از شرکت‌های توزیع کننده، دیگر موجودی کافی برای ارائه ندارند و ما این برند‌ها را در آخر مقاله به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین برند‌های پارکت لمینت چیست؟

پارکت لمینت‌هایی که در زیر مشاهده می‌کنید از برترین برند‌های لمینت هستند. اولین برندی که به شما پیشنهاد می‌کنیم

جدول زیر بهترین پارکت لمینت‌ها را به شما ارائه می‌دهد.

نام برندکشور تولید کنندهمقاومت سایشیضخامت (میلی‌متر)V Groove

پارکت لمینت KPLچین تحت لیسانس آلمان

پارکت لمینت بنلوکسچین تحت لیسانس بلژیک

پارکت لمینت وودن استارچین تحت لیسانس آلمان

بهترین پارکت آلمانی چیست؟

پارک لمینت‌هایی که در کشور آلمان تولید می‌شوند جزو بهترین پارکت لمینت‌ها هستند . کشور آلمان جزو بزرگترین کشورهای تولید کننده‌ی پارکت لمینت است. دو برند وی پارکت و وینئو جزو تولید کنندگان مطرح آلمانی هستند. این دو برند برخلاف اکثر برندها، تحت لیسانس کشور‌های دیگر نمی‌باشند و محصولاتشان را در کشور آلمان تولید می‌کنند. برند وی پارکت زیرمجموعه‌ی شرکت کلاسن (Classen) می‌باشد. این برند از سیستم پیشرفته‌ی کلیکی به نام Mega Lock استفاده کرده است. برند لوکس وی پارکت از تنوع زیادی برخوردار است و به کمک طراحان مطرح، مخاطبان سخت پسند را هدف گرفته است.

برندهای آلمانی دیگری نیز وجود دارند که محصولات خود را در کشور چین تولید می‌کنند و به اصطلاح تحت لیسانس این کشور تولید می‌شوند. برندهای وودن استار، کی پی ال و وینتون از این نوع برندها هستند.

جدول زیر بهترین پارکت لمینت‌ های ساخت کشور آلمان را به شما ارائه می‌دهد.

پارکت لمینت وینئوآلمان

پارکت لمینت وی پارکتآلمان

پارکت لمینت وودن استارچین تحت لیسانس آلمان

پارکت لمینت KPLچین تحت لیسانس آلمان

 

بهترین پارکت لمینت ساخت کشور بلژیک چیست؟

کشور بلژیک از بزرگترین تولید کننده‌های پارکت لمینت در جهان است. از برترین برند‌های بلژیکی می‌توان به ویتالیتی و بنلوکس اشاره نمود. این دو برند از لحاظ کیفیت جزو بهترین پارکت لمینت‌ها در ایران هستند. برند ویتالیتی (Vitality) محصولی از شرکت بلژیکی Unilin است. شرکت Unilin صاحب برند‌های مطرحی چون Pergo (اولین برند تولید کننده پارکت لمینت کلیکی)، Belterio، quick Step است. قفل و کلیک انحصاری ساخته شده در این لیمنیت جزو بهترین‌های جهان است که شرکت Unilin این محصول باکیفیت را ساخته است. اگر محدودیت بودجه‌ای ندارید، از انتخاب این دو برند پشیمان نخواهید شد.
لازم به ذکر است که محصولاتی که شرکت بنلوکس ارائه می‌دهد از قیمت مناسب‌تری نسبت به ویتالیتی برخوردار است چرا که این برند، محصولات خود را در کشور چین تولید می‌کند.

منبع: مجله اینترنتی ماهون